سیم و کابل مشهد

نشان ها جعلی سیم و کابل مشهد

نمایندگی فروش سیم و کابل مشهد

همراهان گرامی سلام ضمن آرزوی سلامتی و بهروزی برای یکایک شما سروران گرامی و امید به فردای روشن و سربلندی و افتخار برای تمامی ایرانیان عزیز.

از دیرباز افراد سودجو و فرصت طلب بدون توجه به ایمنی و سلامت مصرف‌کنندگان با تهیه و توزیع کالاهای نامرغوب و غیر استاندارد باعث ایجاد صدمات و خسارات سنگین و جبران ناپذیری برای جامعه شده اند.

در همین راستا چند لیست کالاهایی با لیبل و برند مشهد به صورت تقلبی وارد بازار گردیده است که لازم است متذکر شویم هر محصول با عبارت سیم و کابل مشهد که دارای پسوند و پیشوندی مانند صادراتی مشهد و یا غیره می‌باشد ارتباطی با تولید گروه کارخانجات سیم و کابل مشهد نداشته و مورد تایید این مجموعه نمی باشد.

از شما یاران و همراهان گرامی تقاضا داریم جهت حفظ ایمنی و سلامت خود و خانواده گرامیتان که برای ما نیز بسیار مهم است از مصرف کالاهای نامرغوب و تقلبی خودداری فرمایید گروه کارخانجات سیم و کابل مشهد با بیش از ربع قرن تجربه درخشان در صنعت سیم و کابل با افتخار اعلام می دارد جهت احترام به حقوق مصرف کننده و رعایت استانداردهای ایمنی محصول تمامی تولیدات خود را با ۲۵ سال گارانتی و ضمانت کارکرد در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

محصولات گروه کارخانجات سیم و کابل مشهد با برند سیم و کابل مشهد و هولوگرام و علامت تجاری ما با رعایت تمامی قوانین استاندارد تولید و در نمایندگی های مجاز ما در سراسر کشور در دسترس شما عزیزان میباشد.

در تصاویر نمونه ای از لیبل های تقلبی و همچنین اطلاعیه سازمان ملی استاندارد را برای آگاهی و اطلاع شما عزیزان قرار داده ایم